Picúr
Hozzávalók 2 fő részére kb.:

8db műbeles virsli
1 csomag szeletelt bacon szalonna
30dkg trapista vagy edámi sajt
fokpiszkáló

Bevallom két fő részére még sose csináltam csak többnek.
A virsliket megmosod majd a leveszed a bőrét. A végétől fél centire elkezded bevágni a virsliket lehetőleg egyenes vonalban és úgy, hogy ne vágd át mert akkor szar az egész. A sajtot kicsi hosszú darabokra szeleteled. Majd megtöltöd vele a virsliben keletkezett helyet. Fontos hogy összefüggő legyen a sajt de ne álljon túl vastagon mert elpukkad. A virsli egyik felénél elkezded a baconbe való csomagolást, kör- körös mozgással a két végét fogpiszkálóval megfogatod, ha 1 Bacon nem lenne elég akkor nyugodtan fogasd össze középen is egy másikkal. Az egész virsli legyen befedve csak a 2 csücske, hogy a felesleges zsír ki tudjon folyni. Tepsire rakod szépen kényelmesen legyen helye. Előmelegített nagyjából 160-180fokos sütőben elkezded sütni nagyjából 10-15 perc. Körítésnek én általában vagy valamilyen salátát vagy hasábot szoktam csinálni. Ezt szerintem nem kell leírnom, hogy hogy kell. :-) Nagyon jó hozzá a kicsi pepperóni paprika. Én imádom. Szerintem kihozza az ízét. Na megyek mert meg is éheztem ennek a leírása után. Que aproveche! csak, hogy a nyelvet is tanuljátok. Na peace

Mindenütt jó, de a legjobb az anyám töltött káposztája...
Címkék: edit post
0 Responses

Megjegyzés küldése